Onsdag är här, vi får se om underredet bär.

https://open.spotify.com/track/6UUvEYYyVOu2jlkXpPVBc7
 
Jag älskar den här låten, speciellt live-versionen här. När hela publiken sjunger med och Håkan liksom tystnar och låter dem ta över, det är helt magiskt!
 
Annars sitter jag i skolan på Nisbethska och väntar på en gästföreläsning som börhar 13.15. Jag har varit gjort ett gynekologiskt ingrepp (kan man säga så? xD) nu på förmiddagen. Eftersom jag är rätt okej med att vara barnlös till minst 28 års ålder kör jag på en sån där liten praktisk spiral, vill inte tugga piller. Det gjorde ont i 3 minuter typ (lugnt, jag jämför med typ 9 timmar hos tatueraren för min senaste gaddning) och nu är jag matt och har typ mensvärk. Men det känns bra, eftersom jag nu inte behöver göra något i preventivmedelsväg på 5 år. Toppen!
 
Men nog om mitt underliv. 
 
Hur är det med er? Har ni det lika bra som jag har det? Solen skiner, våren är här och jag bär runt på 4 kilo lycka hela tiden, precis som en sån där störigt glad människa man vill sparka på smalbenet. Men ni kan ju försöka, jag kanske kastar ett par kilo lycka på er, i huvudet xD Ärligt talat dock, ibland går väl livet upp och ner, men i det stora hela känns det bra nu. Trots att jag har mycket att göra, både med jobb och skola, så löser det sig. Det blir ju bra när Kim kramar mig och ger mig en puss, när jag dricker kaffe med Lisa, pratar i telefon med Johanna, smsar Viktor, får farm heroes förfrågningar av både mamma och Bo-Ewe, Agneta skickar läskiga videos med spindlar till mig på facebook och pappa ringer för att säga hej. Så det blir bra liksom. 
 
Nu ska jag dricka min smoothie, käka min lilla fralla och kanske unna mig en ipren så här vid lunchtid. Ikväll ska jag skriva en uppsats, kanske till och med två. Orkar jag ska jag vika tvätt, laga indisk kycklinggryta och gosa med Kim. :)
 
puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0