Ta ett djupt andetag och läs allt i ett svep!

När har jag tid att blogga? När jag är i skolan och sitter på en föreläsning då jag borde lyssna, men bloggar istället. Bra liksom. Jag är en exemplarisk student helt enkelt. 
 
Jag tog ett exekutivt beslut förra veckan på onsdagen att jag skulle ta semester. Jag skolkade från en onödig föreläsning och spenderade den dagen i sängen med min dator och gänget från Grey's Anatomy. Torsdagen spenderade jag med Lisa på Kvarnholmen och lättade trycket i plånboken. Vi åt en värdig lunch med ett glas vin till (MITT PÅ DAGEN, HELT GALET!!!!) och sen kikade jag på skräckfilm med Kim på kvällen. 
 
I fredags gjorde jag något himla kul; jag spenderade dagen i Kims pappas studio och spelade in en låt som han skrivit. Det var tokigt kul och vi hade väldigt trevligt :D Efter det fick jag träffa massvis av Kims släktingar som var på besök för fotbollstittande och middagsätande. Jag hamnade mellan Kims farmor och faster som både enbart talar franska, vilket var helt fantastiskt! Vi kommunicerade på kracklig franska (från mitt håll) och hade det väldigt bra! 
 
I lördags shoppade Kim och jag på Carlings, åt honom då. (Trots en väl tilltagen lön efter julen försöker jag hålla i pengarna lite) Carlings har världens REA just nu och han köpte 6 plagg för 500 kr. Sjukt bra. Jag fick gå runt och plocka kläder åt honom och det var precis lika roligt som att shoppa åt mig själv, bara med fördelen att jag inte behövde betala något xD
 
Kvällen spenderade vi med Kims bro's, ja, faktiskt, det är termen jag väljer xD Brodern Adam och kompisen Adam åt lite tacos hos oss, drack öl och så spelade vi Fifa. Vi gick ut en sväng i kylan och spenderade 40 minuter på ett överfyllt O'Reillys. Eftersom jag inte var så lullig (jobb i söndags) blev det väldigt tydligt att fulla vuxna beter sig precis lika löjligt som fulla ungdomar. Vilket var rätt komiskt xD
 
Jag tänker bjuda på ett par bilder, för att försköna inlägget en smula. Puss och kram, skumbanan :)
 

Ett knasigt sms från Lisa till Torbjörn under förra lördagens tentaslask. Vi vet fortfarande inte vad uttaxerats behaviorism är.
 
 God mat och välfyllda vinglas från torsdagens shoppingäventyr med den smäckra damen Lisa!

En glasögon-selfie, mest för att jag är egocentrisk...

Min fina syster och jag på nyårsafton, hon har nu stuckit iväg till Mallis för ShowSchool och sen ska hon vidare till Turkiet resten av året tillsammans med Knuten. 

Kim och Elvis, där Elvis verkar undra vafan det är som pågår. Men han la sig i spellådan själv. Elvis då alltså, inte Kim.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0