Man gör väl vad man vill, det är ju min blobb eller jag menar blogg.

Jag ligger i soffan och lyssnar på musik, lurarna är i öronen. Jag är inlindad som en mumie i en filt och Kim sitter på mina fötter; han spelar på Xbox:en.

Imorgon har jag planerat min dag efter plugg. Ska sitta på biblioteket och skriva en uppsats om Kuba-krisen. Trevligt värre...

Annars tänkte jag bildbomba bloggen.
Kim köpte rosor och gjorde mumsig mat förra fredagen, för att fira vår halvårsdag (jo, jag vet att det låter pluttigt men första halvåret kan man få fira. Dock inte 1,5 år etc. Totalt förbjudet för Team Stim)



Kolla va fina dom är! :D


Det var minsann en stilig man som hoppade in i bilen här!



Resultaten av en framgångsrikt tillagad Mustig Soppa, ett orginalrecept från Katten Strandberg aka Mamma. Med stort M, yes.


En rolig bild på Lisas kaffedrickande xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0