Big and bold


Apparently size does matter.

Jag slog till och köpte en tv i helgen. Fick vinka adjö till min knubbiga tv som varit i min ägo i snart 10 år då jag fick den från jultidningarna (snacka om kvalité!) 

Så nu är jag stolt ägare till en 40tums Philips-tv, för den ynka summan av 2800 kr. Slängde in en försäkring också, lika bra eftersom jag är en klumpeduns. 

Vi trivs bra ihop, och den är stilig minsann! Jag känner mig som en klyscha, en man i medelålderskris som bytt sin gamla knubbiga fru mot en yngre och smalare förmåga. 

Faaaast, jag har HD nu så jag bryr mig inte, bring on the madness of high definition! 😄



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jasså det bidde en tv. ..kul....då blir det ännu bättre filmmys nu. Kram syns i morgon😊

2014-10-16 @ 12:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0