Allt på en gång, varför?

Tjena mittbena,

Jag ber om ursäkt, men just nu är det så mycket som händer i min kropp att jag i princip ser dubbelt. Igår vaknade jag med svullen hals och i samma veva passade mina ladytroubles på komma och hälsa på. 

Så ärligt talat är jag lite borttappad fysiskt. Jag knaprar tabletter, sprayar i svalget och suger på halstabletter i en salig röra. Ovanpå allt det här hann jag då ändå med att jobba 10 timmar samt lyssna på en 3 timmar lång föreläsning där Anders klämde in cirka 5 generationer av svenska, norska och danska kungar från 1300 till 1500.

Nu finns det inte plats för mer information i min skalle. Tur då att jag ska på semester till Göteborg över helgen. Mindre tur att tentan är på onsdag och jag måste plugga hela tiden. 

Dock kan jag med glädje ge beskedet att jag kammade hem ett VG på min första tenta inom historian. Antika kulturer var helt klart en fullträff :D

Annars känns det så här; TGIF! Thank god it's friday!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0