when it's... you know.

Öööaah. Betala räkningar...blää.
 
Men however, efter världens längsta tisdag (ja, efter en tur till GF för jobb mellan 11-13, skola mellan 13-15, sen tillbaka till GF för jobb mellan 15-19.20) är jag lagom mör. Sitter i min soffa och slötittar på Sex and the City. Carrie har precis hittat ringen som Aidan ska fria med och jag tycker fortfarande (som jag göra varje gång) att hon är koko som tror att hon passar med Aidan. Nåväl, nog om min fascination med fiktiva karaktärer i serier. 
 
Jag försökte hänga upp en julstjärna innan, men misslyckades fullständigt. Allt är krångligt. Speciellt julstjärnor. 
Oh well, vad är väl en julstjärna i Stinas fönster? Alldeles tråkig, och dötrist, och tråkig och, och alldeles, alldeles underbar.  
 

Hejdå, lilltå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0