Vad är väl en Valborg i Kalmar?

Det var en tuff Valborg.


Hahaha xD knappast. Eftersom jag egentligen är en liten 70-årig tant som helst vill dricka kaffe, läsa böcker och hålla allt rent omkring mig var det inte riktigt så tufft xD

Men jag hängde dock på Lindö med massa goa studenter, käkade på lilla puben med min fina Lisa, förfestade med mina favorit-essare: Johanna, Bea, Maria och Bettan!

Det blev massa dans på Harry's med Lisa och Johanna. När jag väl kom hem hade jag varit i princip nykter sen innan midnatt och kände att jag bara ville sova xD

Så ni behöver inte oroa er. Bilden är bara ett bevis på de roliga effekterna som finns på iPhone-kameran xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0