Hör och häpna, min fredag är lugn som en filbunke!

Idag har jag haft en sån där skamlig dag man i hemlighet njuter av; jag har inte gjort ett dyft.

Jag har legat och suttit i diverse positioner i min säng, invirad i filt och med kuddar runt som en arabisk sultan. Jag har läst två böcker och ätit onyttigheter. Det har varit himmelskt!

Jag tänkte typ att det var okej eftersom jag ska jobba hela helgen. Dock börjar det kännas lite olustigt att jag inte andats frisk luft på 24 timmar. Kanske ska öppna ett fönster...

Spontant kan jag säga att mina fredagar brukar vara lugna och att jag verkligen gillar det! Även om jag inte börjar särskilt tidigt på Guldfynd på lördagarna är det ändå skönt att ta det lugnt kvällen innan.

Jag bjuder på en bild av min fina vän Lisa som jag spenderade gårdagen med. Det blev både mumsig mat, Signs (där vi båda skrek när man ser den första Alien på barnkalaset, trots att vi båda sett filmen innan xD) och andra semifinalen av Eurovision Song Contest.
Vi njöt även av gott vin som ju gör sig bäst i gott sällskap, dvs Lisa, jag och grabbarna från Pistvakt! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0