Problem solved

Kiruna ringde. Det var inte goda nyheter. 
Dumburken utan tv-kanaler måste betala radiotjänst. 

Tack o hej leverpastej sa jag till damen, la på och grät stillsamt i 10 minuter. 

Annars spenderade jag 5 timmar på jobbet då jag sorterade priskuber under 4 av dessa timmar. Så det har varit en stimulerande och produktiv söndag. 

MEN! Äntligen är det juli och det betyder att jag ska äta födelsedagsmiddag men mina fina vänner i fina Kalmar. Jag ska även bo på Öland med min familj och ha det allmänt toppen hela vecka 29 då min faktiska födelsedag är :D vilket då självklart betyder att jag fyller 22!
Jag ska åka till DB-lägret med Agneta och det är det roligaste jag gör varje år så jag längtar mig blå till vecka 30 :D:D:D:D

Så jag skymtar ljus i slutet på tunneln. So what om jag inte kommer kunna betala min hyra eller mina räkningar i juli! Jag får väl sälja en njure. Jag menar, vem behöver egentligen två njurar?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0