London, baby!

God morgon!
 
Självklart kunde jag inte somna igår. Delvis för att jag tittat på American Horror Story Asylum i 4 timmar. Sjukt läskigt. Så nu sitter jag här med en gigantisk kopp kaffe och ska snart sticka till jobbet. Det kändes ganska ruttet faktiskt ett tag, tills jag kom på vad Lisa och jag gjorde igår. Utöver plugg och strukturering av våra skriftliga inlämningar så slog vi slag i saken och beställde en resa till London i slutet på februari! :D
 
Vi tänkte ta oss en långhelg mitt veckan och bo på ett fint hotell, äta gott, shoppa och gå på Madame Tussauds och Harry Potter-attraktionen. Nu när jag minns detta, har jag ett leende på läpparna.

It will be divine, London, baby!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0