Coffee and a friend, gr8 friday.

Jag kom nyss hem från ett kafferep med Lisa där vi suttit i nästan fyra timmar och pratat. Vi har inte kännt varandra så länge men vi känner varandra ganska bra ändå och vi har en sån relation där vi faktiskt kan prata så länge utan att konversationen tar slut pga brist på saker att prata om. Det är liksom ingen ansträngning att umgås med Lisa, det är naturligt. Fint när man har en sån vänskap!
 
Jag har för övrigt varit på en tur till Lindsdal för mina VFU-papper från praktiken innan idag. Enligt min utvärdering är jag helt klart godkänd, yes!
 
Nu ska jag laga lite mat, städa upp på mitt rum och sen påbörja min grammatik-uppsats. Vi får väl se om jag kan vara strikt eller om Dr. Shepherd kommer pocka på min uppmärksamhet under kvällen. #Grey's Anatomy är både en välsignelse och en förbannelse i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0