party hardy

*GÄÄÄÄÄÄSP*
 
Den här nattklubbshängaren är trött. Jag har dansat natten lång och sovit dagen lång - och i sann dagen-efter-anda ska jag äta onyttig mat, med goa Johanna :) Mitt liv har helt plötsligt blivit väldigt storstadsaktigt. Jag jobbar, tjänar pengar (boy, snacka om att det är trevligt och en enorm lättnad!), pluggar lite emellanåt, tränar och tar mig ut på stan. Kicking those heels wherever I like :D
 
Stars and Stripes igår var kul, lite o-organiserat men det är givet första gången ju. Stötte även på Sofia och två av hennes kompisar, dansade massvis och efterfestade med skratt, musik och limefärgad, väldigt stark grogg. (Jag drack två munnar och blev nästan grön själv xD)
 
Men, innan jag ska dyka ner i thai-matens mumisiga avgrund, ska jag dock slå en pling till Lisa! 
 


 



Lite fina bilder från förra onsdagen @Harrys 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0