Kul att mitt liv mest handlar om vad för mat jag lagar.

Alltså, vi visste ju redan att jag är så där lagom fantastisk, men idag gjorde jag den godaste kyckling-grytan ever. Faktiskt, EVER! Kyckling, morötter, röd paprika, purjolök, creme fraiche, grädde, kycklingbuljong, sambaloelek, paprikapulver. OH DAMN. En av mina korridorskompisar smakade och fick något längtansfullt i blicken. Success!
 
För att verkligen förtjäna en sån måltid såg jag till att ge 139 % på gymmet med Lisa. Vi trampade på cross-trainerna i 40 min. Det gick bra och jag hann bli av med 532 kalorier under 5,25 km, vilket är bättre än förra gången när jag bara hamnade på 500 kalorier och 5 km på samma tid. Again, my life is such a hoot!
 
 
Ja, i detta läget är det ganska trevligt att växa upp. Men man kanske inte ska gå runt och vara alldeles för lycklig och belåten. Då kanske gudarna ser det och bestämmer sig för att jämna ut balansen lite och vips har jag tvättat alla vita kläder med en lila strumpa. Sånt suger.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0