Fuck cancer, it's pure bullshit.

Hej bloggen!
 
 
Nu vill jag att ni spetsar era öron, eller egentligen ögon. Jag vill bara berätta om min gamla klasskompis från C4, nämligen stålkvinnan Jenny, som i detta nu kämpar mot cancer med bravur. Hon är ett levande bevis på att inget är omöjligt och att hon är minst sagt en superhjälte, fina Jenny!
 
Det är svårt att visa sitt stöd, det känns lite som om man förlorar rätten till det när man inte längre umgås så ofta. Men jag tänker på dig, Jenny. Jag har aldrig varit särskilt överdrivet kristen, men jag inte tänka mig en bättre anledning att faktiskt be, så det gör jag.
 
Läs hennes blogg, det är otroligt inspirerande och vackert. 
http://estetjenny.blogspot.se/
 
 
Johanna och jag har köpt dessa armband. Man kan kanske inte göra mycket alldeles själv men om alla gör lite, då vet ni väl vad det blir? Massvis. 
 
Let's say it all together; FUCK CANCER.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0