Jag vet inte om jag är tokig eller kreativ. Måste man välja?

Samtal mellan min ekonomi och mitt hår:
 
Håret - "Fan vad jag ser ut alltså!"
Ekonomin - "Nää, vadå? Ser väl helt okej ut!"
Håret - "Skämtar du? SER DU VÅRA SLITNA TOPPAR ELLER ÄR DU HELT JÄVLA BLIND?"
Ekonomin - "Varför måste  alltid du alltid bli så arg?"
Håret - "Om du hade gått runt och sett ut som en höstack hade du också varit arg."
Ekonomin -"Ja, jo, kanske det."
Håret -"Nåå? Hur blir det?"
Ekonomin - "Okej då. Lägger in klippning i budgeten. Kanske kan vi äta kottar och gräs mellan 20 och 23 december."
Håret - "Bara klippning? Har du sett utväxten?"
Ekonomin - "DU BLIR MIN DÖD! OKEJ DÅ! Klippning OCH färgning!"
Håret - *ler förnöjsamt och svischar iväg*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0