Påsk och då är det ett måste med måskpust.

Jag vill önska er alla en fin påsk och hoppas att ni får hål i tänderna av allt godis. Själv har jag fått 45 toffifee av mamma och Bo-Ewe. Så jag tänkte att jag kan äta en om dagen tills dom tar slut. Det är ju nötter i så rätt nyttigt måste det ju vara ändå.
 
Tyvärr är jag rätt enkelspårig just nu. Jag tänker bara på den lägenheten jag ska flytta in i och skolan. Och allvarligt talat, jag har försökt räkna ut hur jag ska presentera dessa ting på någe roligt vis, men det står stilla i mitt hjärnkontor. Så jag fortsätter med mitt och det får vara lite tomt på bloggen. 
 
Så, jag bifogar väl en bild. det brukar ju vara kul. mest för att jag inte kan vara annat än otroligt stilig på foto.
 
Mest ville jag visa min näsborre och Elvis. Visst är vi charmanta?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0