My crowded life.

Lisus har varit här på en försenad (otroligt försenad, my bad!) födelsedagsmiddag!

Jag bjöd på korv stroganoff (en gemensam favorit för oss båda :D) och gav henne en present. Vi tittade på Stephenie Meyer's The Host; mycket snack ganska lite verkstad. Men den var ändå bra, tycker jag nog.

Det blev himla trångt i köket när det plötsligt invaderades av folk från korridoren. Jacob hade en kompis över; de skulle göra pasta, Samer hade en kompis över; de satt bara i köket och hackade lök (mkt konstigt) och sen Lisa och jag. Vi drog oss tillbaka till mitt rum för själva måltiden, lite lugnare så.

Det vore underbart med en egen lägenhet. Det står högst på min önskelista i livet. Min önskan om att bo själv i en vettig lägenhet har till och med gått om min önskan om att vara i ett förhållande med något annat än min TV. That's how much I would like to have my own place.


Föreställ er att det här är vårt kök. Man får väl ta bort vattnet. Fast egentligen inte eftersom ingen här förstår vad disktrasan uppfunnits för.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0