Hela internet är en kontaktannons

Trivsam, skötlig blondin söker ömsint livspartner. Gärna i form av man, dock är jag inte kräsen. En trevlig husplanta eller en behaglig öronlappsfåtölj med tillhörande katt är också acceptabelt.

Du som ansöker kan se på listan som följer vad du ger dig in på. (Håll i åtanke att duell med potentiell motståndare i kampen om mig är fullt möjlig. StinaTheGreat Inc. tar inget som helst ansvar vid möjliga skador och erbjuder ingen ersättning, ekonomisk eller moralisk.)

Pluspoäng på girlfriend-skalan
  • Jag gör en fantastiskt god cheesecake.
  • Jag har ofta blivit beskriven som "den vettiga" av kompisar föräldrar. Det här betyder att jag inte äter gul snö, kör på rätt sida av vägen, är snäll mot barn och vet att man inte ska ta emot godis från främlingar. Om du nu tänker att det här vill du inte alls ha, kan du lugna dig med att det är inte för dig. Det är för dina föräldrar som kommer älska mig som den dottern de aldrig haft. 
  • Jag pratar aldrig under filmer.
  • Trots min stabila gestalt är jag patetiskt svag och du får således många chanser att vara den stora, starka mannen och hjälpa mig öppna lingonburkar och flytta möbler.
  • Jag har en sagolik humor som jag stulit helt från Chandler Bing och om du nu är den manliga Monica Geller föreslår jag att vi skippar dejting och går direkt på giftermål och två tvillingar i förorten.
  • Jag har alltid ett lypsyl till hands, för att torra läppar är alla människors största fiende.
  • Jag har så smått OCD och kommer därför hålla allt runt omkring mig kliniskt rent och aldrig förlita mig på att du ska göra det. För allvarligt talat, även om du hade städat hade jag bara städat efter dig i tron om att ingen, ingen gör något lika ordentligt som jag.
  • Jag har alltid långa naglar och är en utmärkt ryggkliare.
Jag hade tänkt göra en minus-skala också, men den hade blivit så kort så det är inte lönt. 
 
Svara till
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0