Back on track, with my mack

Jag är tillbaka! och när jag säger tillbaka menar jag förstås tillbaka på bloggen med min smackbook pro! :D


Fantastiskt att blogga vid en dator igen och inte telefon. Phelicia i all ära, men hon raderar inlägg lite hur som helst i blogg.se appen. Nej, tacka vet jag en hederlig dator. Äntligen kan jag också lägga upp alla bilder på resan!
 
Fast nu har jag bara två timmar på mig innan jag ska till Espresso House (får man betalt för provjobb?) och jag måste hinna äta lite, samt självmedicinera mig. Noskapin mot hostan, alvedon mot huvudet och nässpray för nosen. Vi får väl se om det går bra. Det ända jag egentligen tänker på är att jag kanske kommer få en gratis kaffe xD

så, puss på er. (1 vecka till Österrike, spännande! Jag kanske blir olympisk mästare i slalom. Eller så bryter jag benet och får ligga på österrikiskt sjukhus. "Ja woul, leg broken. JA!")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0