Teneriffa, tårar och tusen mil (drama drama drama)

Idag pratade jag med Susanna. Hon bor ju på Teneriffa numera. Jag är inte alls avundsjuk, inte ett dugg. Nej. Hrm, nåväl.
 
Hon verkade vara lycklig, vilket är bra! (vem är inte lycklig på Teneriffa, that's what I like to know) Hon visade mig den stora fina lägenheten hon bor i och berättade att alla på plats är goa, mucho bra. Jag ser fram emot att hälsa på i höst och se det med egna ögon. Speciellt alla shower som ska vara suveräna! (klart, om Susanna är med kan de inte vara annat än makalösa)
 
Jag berättade för Sussi att jag gått in på hennes rum (Sebbes föredetta grotta) och letade efter en film häromdagen. Då fick jag ett sådant anfall av saknad för min syster att jag var tvungen att fälla några tårar. Det är bara för att jag vet att hon är så långt borta. När jag inte såg henne på typ ett halvår när hon bodde i Göteborg var det inte alls lika illa med saknandet. Men det är väl så det är xD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0