"Asssaa, funkar de om jag goglar? Liksom, med sladden baraa? ahaaa."

Så här har min eftermiddag sett ut:

  • Köpte nätverkskabel.
  • Försökte installera internet.
  • Misslyckades med att installera internet.
  • Träffade på Sandra i köket. Hon är en av dem jag delar med och till vår förfäran insåg vi att det finns små insekter i vårt skafferi. SJUKT ÄCKLIGT, JAG SPYYYYYR! Vi städade som galningar och hoppas nu ha utrotat dom små djävlarna.
  • Ringde bredbansbolaget och pratade med Elin. Hon kunde inte hjälpa mig med mitt internetproblem eftersom jag har en MacBook och det är ju krångligt. Hon bad mig dröja ett tag, lämnade luren i en kvart och sen bröts det. Inte imponerad.
  • Ringde bredbandsbolaget igen. Pratade med Sanna. Hon kunde hjälpa men då hade jag oavsiktligt låst datorn och kom inte in. Hon bad mig ringa igen.
  • Ringde en gång till och pratade med Erik denna gången. Efter att jag googlat för att hitta IP-address för MacBook insåg jag att internet funkade. Jag tackade honom och han tackade mig, sen la blondinen på.


Man är väl smart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0