Sunday, unconscious Sunday

Det känns i kroppen att det är söndag. Jag är ledig hela dagen och uttnyttjade det till fullo genom att sova till halv ett och äta gigantisk frukost. Nu har spelat candy crush frenetiskt i 40 minuter och ska försöka se över min boende-situation lite, får surfa på hemsidor och uppdater intresseanmälningar och dylikt.
 
Lisa och jag ska käka lite ihopkok på kycklingfiléer, potatis, wokgrönsaker och bea ikväll. Efter det ska vi äntligen se de tre sista avsnitten på tredje säsongen av Game of Thrones, yäy! 
 
För övrigt tänkte jag gå en lugn promenad och även måla min naglar prickiga. You know, typical sunday-things.
 
puss o hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0