that should be me! hang on, it is me?!

Wow, efter en megarolig helg i Broby med så mycket händelser och aktiviteter ska det bli realtivt skönt med lugnet i Nybro. I alla fall för några dagar, innan jag åker hem igen xD

Jag har inte så mycket mer att tillägga, faktiskt. Vem kunde tro det? 

Jag tackar Johanna, Erika och Emma för en fantastisk fredagskväll med dans, sång och annat skojjigt ;) Nästa hel blir det en permanent märkning tror jag och sen räknar jag ner dagarna till jul, UK, Österrike och andra terminen på Linnéuniversitetet. 

Ta ta for now! Vi hörs ikväll, när jag är så uttråkad att jag kommer blogga ett inlägg lika långt som kön till Bånken i fredags dvs: låååååååååååååååååååångt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0