Spänningen är olidlig!

Kära bloggen!

 Visst undrar ni? Eller hur? Visst är det som en gnagande tanke, som inte släpper? Ni undrar vad jag, Stina the Great/Studenten/Bortskämd, ska laga för mat idag. 

Räds icke! Det kommer bilder! Det kommer text! Det kommer..... VARMA MACKOR MED TACOKÖTTFÄRS!
(Förväntar mig här förundrade ansiktsuttryck och en hel massa oh:ande och ah:ande!)









Det är svårare än vad man tror att fota med MacBook. Speciellt när man måste kalkylera vinklar utefter var armarna ser slankast ut...

Jag väntar andlöst på resultatet av min kulinära skapelse, vilket ni säkert också gör. Am I right? ;D 





Kommentarer
Postat av: mamma

Ska du inte lägga ut receptet också :-)

2012-10-23 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0