Siktar på fyrkantiga ögon

Jag har storslagna planer för julen när det gäller litteratur och film. Bifogar lista eftersom jag utgår från att ni alla vill veta varende detalj om mitt liv (obviously!)
  • Se på Glee
  • Se på Hart of Dixie
  • Se på alla Harry Potter-filmerna
  • Läsa 4:e, 5:e, 6:e och 7:e Harry Potter-böckerna
  • Se hela åttonde säsongen av House MD
  • Läsa 2 böcker av Julia Quinn (en av mina absoluta favoritförfattare. Hon skriver historiska romaner och dom är underbara! Hittade till min stora glädje 2 på Kalmar Bibliotek som jag inte läst innan. Lycka!)
  • Läsa den senaste fantasyboken i Immortals After Dark serien av Kresley Cole; "Lothaire"
  • Läsa andra boken i The Innsboro Inn triologin av Nora Roberts: "The last boyfriend" (vilket låter väldigt ödesigert...)
 
Ska försöka hinna med att göra julgodis, köpa mina sista julklappar, slå in julklappar, fira "icke"-jul hos pappa och fira jul hos mamma, dricka glögg med C4-vännerna, dansa på juldagen (hoppas jag, inga planer har än gjorts men jag hoppas!) och sega runt i pyjamas och titta på massa filmer med min familj och bara ha det bra. Kalmar i all ära, men nu vill jag inte vara någon annanstans än Broby :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0