some bread with my wine?

Dagens inlägg har två syften.

1. Att berätta att jag faktiskt inte har blivit uppäten av en forntida drake eller något annat like otroligt. Jag har helt enkelt jobbat för mycket för att ha haft tid att blogga. Vilket i sig är en tragisk sak. Men jag är för trött, när jag inte jobbar så sover jag och när det väl kommer en ledig dag (japp, en dag i veckan. men jag visste att det inte skulle bli lätt att jobba här. ) då måste man tvätta, städa och prata med alla som man saknar där hemma. Och så vips är det en nya arbets vecka på 8 dagar.

2. Mitt andra syfte var att gnälla lite men det känns som jag redan gjort det. Det är lite sorgligt på Innet just nu för Mitch och Ericka har gjort slut och han slutade förra veckan och åkte hem. Men tydligen har dom blivit ihop igen, men Mitch fick inte komma tillbaka till sitt jobb eftersom en ny person redan anställts så Ericka åker till honom i Essex om två veckor. 

Vilket betyder att det kommer två nya personer till Innet igen, vilket betyder två personer som vi måste träna upp och lära allt. liten suck på det. Hoppas dom är trevlig allafall. Vore en trevlig förändring från den nya killen Tommy som gärna berättar för allt och alla hur han har varit manager för två barer, vet allt om kaffe och hur man gör alla kaffedrinkarna, hur ölen ska vara och att det här jobbet som servitör är "back to basics" vilket han tycker är lite för lätt för honom. Allt det här medans han förstör för alla, lyckas reta upp både personal och gäster samtidigt som han tror att han fortfarande är störst, bäst och vackrast.



Jösses, jag behövde verkligen få ut det där. Nu känns det bättre. :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: mammy

MEN vilka intriger låter som värsta dokusåpan och mitt i detta befinner du dig min lilla tös! Så Erika ska åka till Essex för det är väl Brobyerika du menar eller jag missuppfattar det hela? Ja ja bara du mår bra så är jag lugn....många kramar till dig från mammy.

2012-04-28 @ 20:11:53
Postat av: mammy

Har nog fattat att det inte var Erika E du menade...tog lite tid innan jag hajade det!

Puss på näsan!

2012-04-30 @ 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0