tristdag, once again

ja, Susanna. you caught me. jag skolkade för att jag är seg. OCH DET ÄR UNDERBART! because I'm bad, I'm bad, you know it!
och Miranda raring, om du berättar om min blogg för hon-monstret ska jag kötta sönder dig nästa gång vi spelar Age of Empire. ska inte va snäll som förra gången. (det här skulle kunna kallas vilseledande marknadsföring. förra gången jag och Miranda spelade Age of Empire utplånade hon nämligen hela min civilsation. det var patetiskt, för att va en sån ond tjej är jag kalas-dålig på krigsstrategi.)

Kommentarer
Postat av: miranda

hahahah försök du bara :D

2011-03-30 @ 08:59:14
Postat av: Anonym

vad gött för dig då =) då vet jag! Hoppas då du njöt till fullo av din "lediga" dag :P Kram!!

2011-03-30 @ 16:56:14
Postat av: Susanna

glömde ju skriva att det var jag...hmm.. =)

2011-03-30 @ 16:56:56
URL: http://www.susannaholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0