110307

Idag gjorde jag audition för musikalen Grease som ska sättas upp i Kristianstad i höst. Åkte dit med Viktor vid sex tiden och fick gå in och sjunga vad halv sju typ. det gick riktigt bra med sången, jag kände mig nöjd och flörtig :D
sju var det gemensam dans audition, som inte gick riktigt lika bra xD haha, det var en knepis koreografi. speciellt när det bara var en typ en halvtimme att lära sig den då. i'm good, but i'm not that good xD

jag förstår att det är så det går till och nästa gång ska jag fokusera mer och verkligen kämpa för att lära mig det. för det var lite pinigt att stå där och glömma stegen. herregud, jag har ju dansat sen jag var 9. men okej, lesson learned xD

nu är jag aptrött, ska faktiskt lägga mig och läsa lite Nora Roberts. just nu läser jag en serie av henne som heter The Bride Quartet. Väldigt härliga böcker som handlar om fyra vänner som tillsammans driver en bröllopsrörelse. Under ett år får man följa hur dem finner kärleken åt sig själva istället för åt deras klienter.
jag är ju sån att jag älskar serier som byter huvudperson och speciellt när karaktärerna är så bra att man liksom inte vill släppa dem men ändå inte riktigt vill ha ytterligare en hel bok om dem. då är det kul med sådana här serier där man får träffa dem igen utan att behöva dras med dem genom hela boken xD love, but with a distance ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0