110131

Efter en hektisk dag på biblioteket har jag nu äntligen lugnat ner mig tillräckligt för att blogga. Ja, det var faktiskt hektiskt. Bistra utländska unga män som ville ha datortid utan bibliotekskort! Böcker som inte stod på rätt ställe! Å hade helt försvunnit från barnavdelningen! Man undrar ju vart världen är på väg^^
Maria lyckades dock guida mig genom broby biblioteks många hörn och vi bestämde även att jag ska nog dit imorgon och på onsdag också :)
me likey, I must say. det känns så gött att äntligen ha ett jobb, och till råga på allt något jag gillar! hur ofta händer det? jag har alltid trott att jag skulle bli en sån bitter tant, fast i ett jobb sen 50 år tillbaka, bistert klagande på hur jag en gång var "någon". my my, how things have changed.

jag åkte faktiskt en sväng in till stan idag, gick på en så-här-gör-du-din-slutdokumentation-på-bästa-sätt grej i aulan med Antreski och Andre. väldigt informativt, trots att jag fick reda på att PA:t ska vara inlämnat och klart nästa vecka. ja, jag vet inte hur det kunnat undgå mig. kanske för att min lärare är flummigare än såna som röker gräs varje dag och inte har några hjärnceller kvar?!!!!!!!!!!!!!
ja, se dagens lärare.


eftersom jag är sjukt viktig och upptagen måste jag sluta nu. ska katalogisera mina kuddar efter storlek och färg.
hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0