den här rubriken har miranda skrivit

Precis hemkommen från en galen blueskväll! Miranda och jag diggade på T-baren till hennes boyfriend Oskar och hans band. En överraskning var att Calle Kristiansson gjorde några nummer. Spännande, det var första gången jag sett honom live. Han var väldigt .. jeansig.
Jag såg nästan tre snygga killar, och för att vara k-stad, är det bra! good stuff!

Vi fick skjuts hem till lägenheten av the boyfriend och nu har vi tagit massa roliga bilder. precis vad mirandas dator behövde: mer bilder av mig! :D :D

bilderna ville inte dyka upp igår, så vi testar idag.
se där, allt mirandas dator behövde var en moderlig stina hand som skötte det hela :D






this is stina, signing out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0