110228

Jag har alltid sagt att vägen till mitt hjärta går genom min mage, och nu har jag hittat den ultimata kärleksgåvan.
Mina damer och herrar, jag ger er: -trumvirvel- Köttbullsmackan!
seriöst, ge mig en sån och jag smälter. jag förstår egentligen inte varför det är så gott. det är bara en macka, smör och kalla köttbullar. ingen rödbetssallad, ingen majonnäs, ingen sallad, inget. jag är en lustig tjej..

för övrigt har dagen varit extremt produktiv. jag åkte hem från skolan kvart i elva med stora förhoppningar om att min essä skulle ha skrivit sig själv. besviken kom jag hem och insåg att så var inte fallet. istället fick jag månadens besök av röda draken. däckade på soffan, ojade mig över att ingen tog hand om mig. Elvis glodde förstrött på mig och tyckte antagligen att jag var en pussy.

så jag stack till gymmet och tränade bort min smärta med vixy. kom hem och har som sagt precis avnjutit en köttbullsmacka till filmen Burlesque. ska se färdigt den nu och sen crasha i min goa säng.
toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0