110217

efter ett galet svettigt spining-pass med the one and only V sitter jag här med ett förnöjsamt leende på mina läppar. det är nästan löjligt, jag visste inte att jag kunde va så här lycklig! och att träning skulle ta fram det i mig! xD
allvarligt talat, det börjar liksom bli creepy. jag går hem från bussen med ett löjligt leende, äter frukt med ett stort smil, tränar och ler från öra till öra.
det är kanske så här det känns att vara kär och älskad tillbaka! wow, tänk effekten av kärlek+träning!! insane! xD
jag hoppas det håller i sig, så att det inte plötsligt blir tråkigt.. det är ju kul att va glad.

jag ser verkligen fram emot helgen. har inga planer på varken fredag eller lördag, men jag känner mig ganska sugen på att fixa några.
och på söndag bär det av mot göteborg och rehab. jag ska fräscha till mig hos systern min. förväntar mig grönsaker och benhård disciplin av henne och jimbo :D ska försöka göra lite skolarbeten på lovet också, så dom inte hänger mig över huvudet längre.

nej, sängen och en hel hög bra böcker väntar på mig!
graowrr på dig du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0