110216

Jag undrar hur många världskrig jag kommer erfara. det sorgliga är väl att man faktiskt är van nu.

jag tog bussen in som vanligt idag, lyssnade på Bryan Adams i lurarna, fantiserade om vårt framtida förhållande (inte alltför framtida, han är trots allt 52, kan ju kola när som helst xD) hade onödiga lektioner och tog bussen hem med Bryan igen. välidgt mysigt, gick hem i blåsten men för en gångs skull frös jag inte galet mycket. jag utrustade nämligen mig själv med min gamla vinterjacka, som är tio gången varmare än den nya..

här en ytterligare en låt från filmen Spirit som the Man with capital M har gjort musiken till :D lyssna och njut, ladies and gentlemen!



jag återkommer senare, ska handla till min farmor nu och sen gå på vernissage på kulturhuset!
Good bye, a dingo(e) ate my pie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0