110212

Jag hade inte planerat något annat än film ikväll, but i was fortunate enough to get some erika-time. vi ska busa lite, trots den sena timman. jag är fortfarande ganska trött efter gårdagens äventyr så vi får väl se om jag somnar mitt i busen eller ej xD
annars tänkte jag mest berätta att jag beställt tatueringstid. 10 mars ska jag göra en glad och en ledsen teatermask på skuldran och skriva "Art is never finished only abandoned" under. jag har tänkt på det ganska länge och när jag körde från bussen i torsdags svängde jag inom hos Dennis och bokade en tid. känns awesome, jag kommer ha den snyggaste skuldran i broby.
tjing!
(ett säkert tecken på att jag är lat och inte orkat gå in i Mozilla för att blogga på riktigt= inga mellanrum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0