110203

Hejsvej!

Jag kom precis hem från Mimmi. Hon, jag, Matilda och Viktor har spenderat eftermiddagen och kvällen tillsammans. Väldigt mysigt! Vi handlade, lagade värsta kungliga måltiden med tacos och choklad och plopp mousse :D azum, massa snack precis som det ska va! det var kul med lite nytt blod och vi hade mycket att prata om ;)
Körde hem med Matilda i regnet och mörkret, inte kul men jag klarade det, bara två tantar påkörda och en liten älg.

imorgon är det teater kl 19 och på fredag ska nog Miranda och jag på bluesgig, mucho spännande. vi ska vara sofistikerade damer, sippandes på martinis medans vi lyssnar på blues ^^

nu ska jag klistra ögonen vid tvn och en av mina böcker.
So long, flaggstång!

Kommentarer
Postat av: mam

Va bara 2 tanter!

2011-02-05 @ 14:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0