110201 (februari here we come!)

Om jag hade kunnat hade jag sovit mig igenom det mesta. sova är så skönt och så väldigt underskattat, jag tror att om forskarna verkligen lägger manken till kan dom nog hitta på något som gör att man kan sova i skolan och ändå lära sig saker.

men idag vill jag inte sova, eller inte nu allafall. jag ska köra till bibblan om en kvart och vara där till halv 4. eftermiddagspasset med Ingrid som är så trevlig att det är ett nöje att spatsera runt i broby kulturhus! oj, jag låter som en rövslickare.. men hon är ju trevlig. jag skulle ju kunna ljuga och säga att alla är bitchiga och att det är urtråkigt att leka på ett bibliotek i några timmar, men jag vill gärna behålla längden på min näsa.

wow, konstigt inlägg.
måste rusa, karriären och tandborsten kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0