Smelly-cat, smelly-cat you should have my soap!

Jag har gjort något ganska olikt mig; nämligen köpt fransk tvål.

I en liten hälsoaffär i Göteborg hittade Susanna och jag dessa underbara tvålar som luktade galet gott. I vanliga fall skulle det inte falla mig in att köpa tvål (jag menar, jag är inte direkt en sån person som ränner runt och letar tvål, krämer och sånt. Kläder, japp! Filmer, absolut! Böcker, gärna! Tvål, va?)

Men den här tvålen luktade så god citron att jag säger som Shopholic-Rebecca Bloomwood: "Det är faktiskt en investering som jag alltid kommer uppskatta!"

Så känner ni en doft av citron, kan det mycket väl vara jag som glider förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0