100914

Puh vad jag har stressat nu känns det som! fast egentligen har jag bara pratat med min syster i telefon och duschat. och försökt planera hur jag ska göra imorgon för att det ska gå så smidigt som möjligt.
har äntligen gjort en plan: tar med mig johannas present, mitt och olivias vin och mina danskläder imorgon. lämnar presenterna och vinet i någons förvar eftersom skolan stänger 5 och jag då inte kan lämna det i skåpet.
åker sen hem med bussen 14.35 och är i broby 15.00, cyklar snabbt som vinden hem och fixar mig, packar övernattningsväska och tar bussen tillbaka till stan 17.35 och är inne 18.15, tar bussen till johanna 18.20. då behöver jag inte bära så mycket grejor hela kvällen vilket jag insåg att jag måste göra för jag ska sova i olivias pappas hus.
ska fundera lite till, kanske kunde jag hänga med ut och ändå åka med bussen hem? tål att tänkas på. det vore onekligen att både ha kakan och äta den.

hur som haver, då återstår det bara att säga Grattis på 18-årsdagen Levin!
buh-bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0