101023

Hallå där köp blåbär!
Alltså, jag är grymt besviken på I Hate Valentine's Day! jag fastnade inte alls i filmen och den var bara knasig. förresten hade jag fel, holländska subtitles är irriterande. man kan ju inte låta bli att blicken irrar dit fast man vet att man inte fattar ett piss av det. ändå tittar man. så det var en besvikelse! jag tittade på Sabrina Tonårshäxan istället vilket blev snorbra, en riktigt bra fredag enligt mina mått.

idag ska jag nog träffa Kevin, det lär bli intressant. sen kommer Olivia och Levin! och så ska vi festa hos Marta och Sigrid! :D
nu ska jag nog kolla på Blood and Chocolate, får hoppas att den är bättre än dumma valentine filmen.
i'll be back later with updates..
arrividerci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0