101115

Hallå hallå!
Nu har jag tränat så mycket att mina ben darrar som kokt spaghetti! men skönt var det, mötte Viktor på vägen ut, han tipsade mig om aerobicsen och den ska jag nog gå på nästa vecka. passen är bara 25 minuter så jag hinner precis, najs :D

annars har det varit måndag som alltid. på svenskan läste vi högt ur August Strindbergs Fröken Julie. jag läste fröken julie delen och det var inte lätt som en plätt direkt. musikhistorian flöt på som vanligt med antecknande och föga intresse från oss tjejer som i vanliga fall spelar kort på dom lektionerna.
en liten konsert med elever från jazz linjen på malmö musikhögskola, trevligt: jag nådde ett jättehögt rekord på quadropop på olivias mobil.
äcklig mat i matsalen (tell me somethin' i don't know)
och sist men verkligen inte minst, naturkunskap. dock var det ganska kul idag för lärarkandidaterna hade anlänt alldeles lagom till sexualkunskapen xD vääldigt kul ;)

till sist skulle jag bara vilja fråga, vad är det för fel på killar?
okej, inte alla killar men vissa. varför fattar dom inte? man kan ju inte börja smsa och inte veta vad man vill när frågan dyker upp. hur löjligt som helst, precis som om jag är någon livlös docka utan känslor som man bara kan bolla runt med tills jag tappar huvudet och då snällt bara ligga där medans bollaren ifråga gör exakt vad han vill med min arma skalle.
be a friggin' man and tell me what you want or just leave me alone.
piece of cake, piece of pie.
hrm, okej. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0