om jag säger att ..

jag tycker att det är trevligt ..
att på min fritid .. sitta och imitera .. en cello.
vad säger du då?

det är asvarmt om du ursäktar uttrycket. tror att det är sommar för igår satte vi potatis och idag var det så varmt att jag ville slita av mig alla min kläder. det var bara moral och fetma som hindrade mig.

vädret är mystiskt ..
på bussen i hanaskog: sol, sol så långt ögat kan se
på bussen i knislinge: regn regn så långt nästippen räcker
(får bara inflika att avståndet mellan hanaskog och knislinge är ca 5 km.

när jag då anlände i stora staden broby i mina shorts och vita tunika hade himlen verkligen öppnat sig. på dom 30 sekunder det tog för mig att gå från bussen till cyklen blev jag oigenkännlig. jag såg ut som en sån där wet-t-shirt-competitioner. tyvärr inte på det sexiga sättet ..

har en fullbokad helg med konfirmation i glimåkra och stor collage-föreställning i göteborg.
min kära kusin är nu en av guds heliga barn och min syster är nu ett av musikalartistgudens heliga barn. jag hoppas att dom ska bli lyckliga i sina respektive religion.

själv ska jag gå och tillbe tv/filmguden lite nu.
hej svej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0