100711

tsk tsk, ska göra ett supersnabbt inlägg :)
pratade precis med min ystra syster susanna i telefon i en timme, saknar henne så jag tror jag dör! allt är 100 ggr roligare om man gör det med suscha, faktiskt! tänk dig att du gör något. typ, fiskar! gör man det med sussi så fångar man en haj, ramlar i vattnet, fastnar med kroken i någons fot. helt galet! xD

men nu ska jag åka och bada med Erokaj för det tycker vi är kul ;)
saknar mina estet-vänner och längtar kolossalt till fredag för då är det min födelsedag och vi ska käka middag på RoseGarden :)
och igår fyllde miranda 18! HIPP HIPP HURRA!

tack och hej leverpastej!
(jag lyssnar på håkan hellström och det är najsigt och somrigt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0