101225

Hejsan svejsan!
nu mår jag som en prins i en bagarbod. mätt och belåten, har stirrat på kära dumburken hela dagen och även läst en bra bok. julafton gick som en dans med världens snabbaste julklappsutdelning någonsin. jag fick så många fina grejor att det är inte klokt! och eftersom jag önskat mig 1 flanellpyjamas fick jag självklart 3! xD haha, men det är ju chill. bara mysigt med fina pöjamasbrallor. lite annat smått och gott som, deo, Sophie Kinsella bok, den fantasiskt fina sjalen från kappahl som jag var helt övertygad om var slut!, Björn Borg trosor, knästrumpor, nagellack, leggings, berlocker, usb-minne, te, vantar och äntligen en gigantiskt borste! jag tappade bort min gamla för typ 3 månader sen och sen dess har jag borstat håret med typ miniatyrborstar som ser ut som om dom är till för barbie-dockor.
utöver allt detta fick jag även alla säsongerna av Sex and the City i den snygga silverboxen, Skönheten & Odjuret i samlarutgåva, filmen Skottår med Amy Adams, The Ugly Truth med Katherine Heigl och sist men inte minst sjätte säsongen av Gilmore Girls! så nu ska jag bara se den sen får du låna den Johanna :D
bästa julen eevvaah som fjortizarna säger ;)

nu ska jag återgå till mitt uttröttande slappande!
tjo flöjt!

Kommentarer
Postat av: Levin

AAAHHHH Gilmore Girls, som jag saknat dom rackarns Stars Hollow invånarna ;)

2010-12-26 @ 00:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0