The strangeness that is me

Hej kära bloggen. Här sitter jag i sängen med håret i en tofs på huvudet. Tofs kanske är för förlåtande möjligen, dessutom en förolämpning till tofsar i allmänhet. Ärligt talat ser jag helt tokig ut. Det är ett under att Kim inte vände i dörren och gick igen när han kom hem idag från jobbet. Seriously. Vill ni se? Klart ni vill.
 
Annars har jag inte gjort någoting idag. Mer än skrivit en dålig uppsats om historiebruk. Den är faktiskt dålig. Helt okej om man själv säger det ju. Jag sov som en klubbad säl väldigt länge imorse och sen la jag mig på soffan efter att jag vaknat och läste ut en bok. Somnade till igen, hörde ett ljud, trodde det var ett spöke. Det var det inte, konstigt nog. 
 
Nä, nu ska jag dricka lite kall blåbärssoppa tror jag. Man måste unna sig något ibland ju.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0