La-la-la-weekend

Hallå där!

Denna långa helg börjar lida mot sitt slut. Det började med en lång bilfärd till Malmö i fredags för att se Royal Bloods konsert på KB-hallen. Det var sjukt bra och en jäkla upplevelse.

Efter en ännu längre bilfärd hem somnade Kim och jag totalt utmattade vid 3 snåret. 




Igår spenderade vi kvällen hos Lisa and Thorbear! Inflyttningsfest med go dricka, mumsiga tilltugg och härliga människor :D 


Bilden är lånad av Lisa! Jag var för upptagen med att skratta för att fota xD alla vet ju att mumier behövs på varje lyckad fest xD

Nu ska Kim spela match i Borgholm, som den trogivna tjej jag är ska jag titta på och enbart heja på honom. Har gjort en banderoll med hans namn på som jag ska vifta med också. Man vill ju inte överdriva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0