this is how we dooooo

Tjena mittbena. 
 
Som trevligt avslut på denna murriga måndag ska vi tala om folkmord under ett litet seminarie. Mycket trivsamt! Tentan på denna omöjliga kurs sker på lördag mellan 15-20. Härlig tid. 
 
Jag ska även berätta att jag fastnat totalt för serien The Walking Dead. Kim tipsade om den och var även villig att se alla säsongerna från början en gång till, så vi började titta för typ 1,5 vecka sedan. Som vanligt har det gått raskt och vi är nu på fjärde säsongen. Det är så otroligt bra att jag knappt vet vad jag ska säga! Självklart handlar det ju om zombies, jag är ju en fantasy-tjej så det diggar jag! Handlar om en grupp människor i USA som överlevt en zombie-apokalyps. Det är läskigt men så bra att jag ändå vill se det.
 
Plus att jag ser det som en förutsättning att jag ser det tillsammans med Kim. Jag tittar inte ensam och inte heller om jag ska sova ensam. Jag har ofta lite mardrömmar om serien men då känns det tryggt att om det skulle komma en zombie skulle den äta upp Kim först eftersom han ligger närmare dörren än vad jag gör. HAHAHA! 
 
Annars är livet fint, trots det värdelösa vädret. Önskar att jag kunde fly till ett tropiskt land i 3 månader och slippa slask, rusk och väder o vind. Man kan ju fortsätta drömma.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0