Oceans of glory!

Jag måste bara få säga att det känns riktigt bra att sitta i en stor säng med datorn i knät, musik i öronen och julens avsnitt av Downton Abbey i färskt minne. Jag surfar lite på ansiktsboken och dylikt, gluttade lite på nya trailern för Fifty Shades of Grey och i mellanåt slänger jag en blick åt soffan där Kim sitter och spelar våldsamma spel. Men eftersom jag inte hör något verkar även det rätt mysigt. Ser bara lite blod då och då xD
 
Han är en godbit förresten, om ni undrar. Vi gjorde nog det jag trodde var omöjligt, vi träffades ute och blev ett par. Man ska kanske inte ta ut vinsten i förskott, men jag tycker man ska njuta av nuet och det gör jag. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miranda

Så söta ni är!

Svar: Tack! :D:D;D
StinaTheGreat

2015-01-13 @ 12:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0