Trött men har landat, i sängen förstås. vart annars...

Det har varit en något utmattande dag. Sa hon medans hon låg pyjamas på sängen med datorn på magen.
 
Men faktiskt, jag somnade ruskigt sent och höll på att försova mig. Enda anledningen till att jag lyckades släpa mig till föreläsningen i morse var för att Lisa ringde och väckte mig 40 minuter innan vi började. Slarvigt Stina! Resultatet av min dåliga sömn blev att jag stirrade på föreläsaren med glasartad blick och lätt öppen mun i mellan varven av frenetiskt antecknande.
 
Nu när jag ligger här och försöker skriva måste jag pause emellanåt för att den massiva träningsvärken jag har inte egentligen tillåter mig att hålla upp armarna från sängen någon längre period. Det 
var den galna Cross Cagen jag gick på i måndags med Lisa och Maria. Det var första gången för både Maria och mig, Lisa är veteran. Cross Cage är alltså någon sorts stenhård cirkelträning där man snurrar runt på olika stationer runt en klätterplats för vuxna som Malkars smällt upp mitt i gymmet. 
 
Jag tänker faktiskt försöka dra mig bort åt Malkars lite senare ikväll, måste bara vila lite först som sagt. Misstänker att enda botemedlet mot träningsvärken är att träna. Sad-face. 
 
För övrigt bjuder jag er att beundra mitt nya mobilskal, den sötaste gåvan ever!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0