När jag ibland motsäger mig själv.

Goderafton!
 
Jag sitter i mitt lilla rum och funderar på om jag kommer att sakna det när jag flyttar. Jag tror faktiskt det. Jag vet, jag vet; ingen har väl klagat så mycket på en korridor som fröken Holm och ändå kommer hon sakna det när hon flyttar? "Vissa människor är aldrig nöjda!" muttrar någon.
 
Men då måste jag få säga att jag verkligen inte kommer sakna korridoren. Men mitt rum däremot! Mitt mysiga lilla bo som nästan varit som ett björnide för mig. Sen misstänker jag att det kommer krävas lite omställning att bo på marknivå, ni vet, mördare och peeping-toms i mina fönster etc. Kanske ska sätta upp en sån bild med en arg hund och en tillhörande varning. Och då även en högtalare som spontant spottar ur sig inspelade hundskall då och då.
 
Eller så är jag kanske paranoid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0