Lugnet efter stormen.

Tack o lov att denna söndag blev lugn på jobbet. Det har varit båtmässa hela helgen och igår var butik proppfull med köpivriga båtmänniskor. Vilket är superbra för guldfynd, men mindre bra för mig och Karin som var helt slutkörda när vi stängde.

Igår orkade jag inte med mer än en dusch och sen medvetslöshet på min säng. Tills jag blev hungrig. Snälla Lisa och Torbjörn bjöd då på pasta och köttfärssås i Torbjörns nya lägenhet. Som tack arrangerade jag en bokhylla med alla böcker i alfabetisk ordning (det var nog bibliotekarien i mig som ville säga hej!) 

Nu sitter jag på balkongen med Janet Evanovichs senaste Stephanie Plum-bok, så skönt!
Ska bort till Johanna och laga flygande Jacob om en stund, mums på det! 😄👍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0